Thursday, August 30, 2012

MAKEOVER . COFFEE TABLE


Τhis craft was a big success, even mom liked it, so I have to share. I don't have any process photos, but it's really simple to make.
I was soooo bored of my monochromatic dark-brown living-room table and desperately wanted to change it. When I came across a wallpaper that inspired me, I decided to give it a try. I glued the wallparer on the table, leaving a 15cm border on the edges. Then, I masked the wallpaper edges (5mm to the inside) and painted the remaining wood with beige color (water based color / eco). Before the color dried, I used a wide thick brush to place white paint on top of beige, so a mixture of colors would come up. Next day I used 3 layers of matte transparent varnish, and that was it!


Η αλλαγη στο τραπεζακι του σαλονιου αρεσε ακομη και στη μητερα μου (σκληρο κοινο)..! Το εφτιαξα πριν 3 χρονια, γι αυτο δεν εχω βημα-βημα φωτο-οδηγιες, αλλα ειναι πολυ απλο, θα προσπαθησω να το εξηγησω.
Ειχα βαρεθει το μονοχρωμο σκουρο καφε τραπεζακι του σαλονιου, ηθελα τοσο πολυ να το αλλαξω, και οταν ειδα την παρακατω ταπετσαρια μου ηρθε η ιδεα να το καλυψω. (δεν το ειχα ξανακανει, ουτε ακολουθησα καποια τεχνικη. Απο φυση μου ψιλοβαριεμαι τις σχολαστικες αγγαροδουλιες, θελω να τελειωνω & να βλεπω αποτελεσμα γρηγορα, φανταστειτε ουτε ετριψα επιφανειες η ακαματρα....). Στο θεμα μας τωρα, κολλησα την ταπετσαρια στο τραπεζι, με την ειδικη κολλα & αφησα 15εκ. γυρω-γυρω. Μετα εβαλα χαρτο-ταινια 5mm απο το τελος της ταπετσαριας και προς τα μεσα (για να πατησει η μπογια και στο χαρτι). Εβαψα με μπεζ χρωμα (νερου, σατινε, οικολογικο) το γυρω-γυρω, και πριν στεγνωσει τελειως, μ' ενα πινελο φαρδυ και σκληρο περασα λευκο χρωμα για να κανει νερα στο μπεζ. Την επομενη μερα που στεγνωσε καλα, περασα 3 στρωσεις βερνικι ματ διαφανο, και ναι, εχει αντεξει 3 χρονια το τραπεζακι μου το καλο!




 photos by AlexP.







SHARE:

No comments

Post a Comment

thank you for making a comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© the Round Button. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig